Khamis, 7 Mei 2009

Latihan Pusat Bola Tampar Daerah Gombak




Greenwood-6-8 Mei 2009- Latihan pusat pasukan bola tampar telah diadakan di Gelanggang Bola Tampar SEMERBAK. Urusetia Kak Nora, Yuzi dan Aina sedang sibuk menyiapkan borang pendaftaran pemain-pemain bola tampar bagi setiap kategori iaitu L 15, L 18, P15 dan P 18. Walaupun kelihatan penat dan tenat, mereka tetap bersemangat tanpa mengira keringat. Yang penting kemenangan di peringkat negeri Selangor menjadi matlamat pasukan Gombak.


Azam, Kamrul dan Farah merupakan di antara jurulatih yang berwibawa sedang merenung memerhatikan pemain-pemain bola tampar sedang berlatih dengan penuh gigih. Walaupun di bawah panas matahari 36 darjah celsius, pemain-pemain daerah Gombak tetap melakukan aksi-aksi yang tidak dijangkau akal fikiran.

Begitu juga dengan pemain-pemain bola tampar yang sedang menikmati minuman istimewa hasil bancuhan Pn.Mas Ayu. Mereka seperti ketagih untuk minum dan terus minum tanpa menghiraukan jeritan jurulatih yang juga tidak sabar-sabar untuk minum dan terus minum.


Lihat jurulatih di bawah, Azam dan Wan Kamarul yang geram tengok pemain-pemain yang rehat agak lama. Bukan apa, sebagai jurulatih mereka pun nak rehat juga. Disebabkan hasrat mereka yang begitu suci iaitu untuk merangkul gelaran Juara Bola Tampar Negeri Selangor, mereka tetap mencurah dan menuangkan segala ilmu bola tampar kepada pemain-pemain Gombak.


Kejohanan Bola Tampar Peringkat Negeri Selangor 2009 akan diadakan di Kuala Selangor pada 11-14 Mei 2009. SELAMAT BERJAYA GOMBAK...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Awalan meN-

Munsyi Md Rasul bin Haron@Amatara Bahagian Matrikulasi 30 Jun 2022 Panduan Bahasa PROSES PENGIMBUHAN 2) Awalan meN- fungsi pengg...