Sabtu, 17 Mac 2012

Wanchak dapat semula anak

Sumber:
Kosmo(17 Mac 2012)



PASIR GUDANG - "Saya serik serahkan anak untuk dijaga orang, saya akan jaga dan besarkannya sendiri. Demikian luahan wanita warga Singapura, Wanchak Ibrahim, 43, apabila impian untuk bertemu semula anaknya, Muhammad Ashraf Abdul, 2, yang terpisah sejak setahun lalu tercapai Rabu lalu.
Ujar Wanchak, saat-saat memeluk anaknya merupakan satu nikmat yang tidak mampu diungkapkan selepas setahun merinduinya. "Pelbagai usaha saya lakukan untuk mendapatkan Ashraf, syukurlah akhirnya berjaya juga.
WANCHAK gembira di samping Muhammad Ashraf pada sidang akhbar 
di pejabat Pusat Aduan Rakyat Zon Permas, Taman Mawar, Pasir Gudang semalam. 
"Pertemuan dengan keluarga yang menjaga anak saya diaturkan polis di Ibu Pejabat Polis daerah Seri Alam sebelum mereka bersetuju memulangkan anak saya," katanya pada sidang akhbar di pejabat Pusat Aduan Rakyat (PAR) Zon Permas di Taman Mawar di sini semalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Awalan meN-

Munsyi Md Rasul bin Haron@Amatara Bahagian Matrikulasi 30 Jun 2022 Panduan Bahasa PROSES PENGIMBUHAN 2) Awalan meN- fungsi pengg...