Sabtu, 15 Ogos 2009

Seminar Gangguan Seksual Di Pejabat


Putarajaya, 14 Ogos 2009- Unit Latihan dan Pembangunan Staf telah menganjurkan satu seminar iaitu "Seminar Gangguan Seksual di Pejabat". Seminar yang bermula dari pukul 3.00 petang hingga 4.30 petang mendapat sambutan yang amat menggalakkan daripada staf sokongan di Bahagian Pendidikan Guru. Unit LPS menjemput Encik Hasbullah bin Haji Abu Kassim dari Unit Kaunseling dan Keutuhan BPG untuk membentangkan kertas kerja seminar. Sejak pukul 2.50 petang, para peserta seminar mula memenuhi ruang Bilik Mesyuarat Utama, Aras 6. Seramai 35 peserta yang terdiri daripada staf sokongan BPG begitu komited menyertai seminar tersebut.


Kerjasama erat di antara pegawai dan kakitangan Unit LPS serta Unit Khidmat Pengurusan dan Unit Kaunseling dan Keutuhan telah berjaya menjadikan seminar tersebut mencapai objektif yang diharapkan. Kerjasama inter-unit ini sentiasa diberi penekanan oleh Encik Zainun bin Johari kepada pegawai-pegawai dan kakitangan unit LPS. Encik Ishak bin Ibrahim, Penolong Pengarah Unit LPS yang bertindak sebagai moderator seminar turut memberi peringatan kepada peserta seminar tentang kepentingan mendalami pelbagai disiplin ilmu bukan hanya ilmu pengetahuan gangguan seksual semata-mata tetapi harus merebut peluang mengikuti kursus-kursus yang dianjurkan oleh Unit LPS. Unit LPS sentiasa merancang kursus-kursus dan seminar yang dapat memberi manfaat kepada semua pegawai dan kakitangan Bahagian Pendidikan Guru.


Sekian.


Md Rasul bin Haron
Penolong Pengarah
Unit Latihan dan Pembangunan Staf
Bahagian Pendidikan Guru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Awalan meN-

Munsyi Md Rasul bin Haron@Amatara Bahagian Matrikulasi 30 Jun 2022 Panduan Bahasa PROSES PENGIMBUHAN 2) Awalan meN- fungsi pengg...