Sabtu, 12 November 2011

Tiga pelajar ditahan kerana raba buah dada rakan sekelas


Sumber:
Utusan Borneo
Posted on November 12, 2011, Saturday


KUCHING: Tiga pelajar tingkatan dua ditahan polis semalam atas dakwaan mencabul kehormatan seorang pelajar perempuan rakan sekelas mereka ekoran laporan yang dibuat oleh bapa mangsa.
Sepasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Kuching menahan tiga pelajar terbabit di sebuah sekolah di Matang pada kelas sesi pagi untuk menyoal siasat mereka berhubung insiden itu.
Perkara itu terbongkar apabila bapa gadis berusia 14 tahun itu memberitahu polis, beberapa rakan sekelas lelaki anaknya meraba buah dada anaknya ketika mereka di dalam kelas.
Dia turut mendakwa insiden yang berlaku pada 27 Oktober itu dirakamkan oleh salah seorang pelajar terbabit menggunakan telefon bimbit.
Mangsa turut dikatakan pernah dibuli oleh beberapa rakan perempuan di sekolah yang sama dengan memukul dan menarik rambutnya.
Sumber memberitahu, tiga pelajar yang ditahan yang kesemuanya berusia 14 tahun, dipercayai dalang utama dalam kejadian itu dan tiada tangkapan lain dijangkakan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Awalan meN-

Munsyi Md Rasul bin Haron@Amatara Bahagian Matrikulasi 30 Jun 2022 Panduan Bahasa PROSES PENGIMBUHAN 2) Awalan meN- fungsi pengg...