Ahad, 11 Disember 2011

Astaghfirullah hal azim: Lihat Perut Lelaki Inggeris Ini Dipenuhi Kokain




Seorang warga Britain ditangkap kerana menyembunyikan dua kilogram kokain yang hendak dibawanya keluar dari Brazil. Hasil pemeriksaan rapi, dia menyembunyikan kokain itu di dalam perutnya. Lelaki berusia 44 tahun ini ditangkap dibandar Congohas di Sao Paulo ketika menunggu penerbangan menuju ke Senegal, Afrika Barat.


Hasil x-ray menunjukkan di dalam perut lelaki ini dipenuhi 89 kapsul ubat kategori jenis A dan berat setiap satunya di bawah satu auns. Lelaki yang namanya tidak dinyatakan ini ditahan ketika dia melakukan check-in. 

Ketua Polis Jose Alonso menyatakan lelaki tersebut memiliki dua pasport iaitu Britain dan Nigeria dan butiran di dalam pasport berbeza antara satu sama lain. Kokain dalam jumlah besar ini kemudian dikeluarkan dari perutnya melalui pembedahan selama beberapa jam di hospital sebaik sahaja dia ditangkap. Menurut jurucakap polis, kokain itu dianggarkan bernilai 286 ribu pound sterling dan akan dijual ke Eropah. 

1 ulasan:

Awalan meN-

Munsyi Md Rasul bin Haron@Amatara Bahagian Matrikulasi 30 Jun 2022 Panduan Bahasa PROSES PENGIMBUHAN 2) Awalan meN- fungsi pengg...